tirsdag 28. februar 2012

Winter Joy


Finally a Card from me again.. Gotta Hurry.. Cause I don`t have much time to join one of theese challenges. It has been a Joy to color this Tilda.. That i finally got around to buy!.. I love her..! :o)

Nordsalten Hobbyklubb # 48 Winter Wonderland

Totally Tilda # 41 Tilda with Die Cuts and Punches 26.02.12

Divas by Design Challenge # 23 Bling it up 22.02.12

Just Magnolia & hÄnglar & stÄnglar Challenge #145 Romantic Doily



Thank you for your Lovely Comments... I love them all!...

23 kommentarer:

Mieke'S sa...

Gorgeous card!
Good luck with it.
Greetings Mieke'S

Anonym sa...

Så herlig, friskt og utrolig flott :))Nyyydelig pyntet:)
Klem Lilli

WencheP sa...

Dette ble skikkelig fint! Nydelig pyntet, herlig motiv. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Unknown sa...

What a gorgeous card Sol. Love the wintery colours and those snowflakes are fabulous. Thanks for sharing with us at Totally Tilda this time.
hugs
Dawn xx

Cheryl sa...

Absolutely GORGEOUS,love the fabulous details!!!
Hugs xx

Exclusively by Mel sa...

What a beautiful card!
So very pretty, and a great design.
Thanks so much for joining us at Totally Tilda.
Love, Mel. xxx

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette var et nydelig vinterkort.
Så flott malt motiv og farger.
Lekkre snøkrystaller og pynt.

Tusen takk for hyggelig kommentar fra deg.Setter stor pris på det.Legger meg til som følger hos deg,du lager sååå mye fint.

Klem Kjersti

aina sa...

For noen skjønne kort du lager...og så nydelig fargelagt! Skulle ønske jeg kunne slik..
Tusen takk for fin kommentar inne hos meg :-)) og alfabetet brukt i "wonderland" er Thickers, type Jewelry Box. De er hvite, men jeg brukte glitter-stickles på dem.
Håper du får ei flott helg :-))

Lynne sa...

Such a beautiful card ... reminds me of crisp, clear winter days :)
Thanks for sharing it with us at Totally Tilda :)
Hugs
Lynne xx

Heidi sa...

Så nydelig dette var Solveig. Fine farger og skjønne detaljer ♥

Hjerteklem fra
Heidi

Janny sa...

WOW What a gorgeous card, beautiful hugs Janny

Mandy sa...

Beautiful card,so pretty...Love all your detail...
Mandy x

Anne sa...

For et nydelig kort. Elsker sølvkrystallene, og fantastisk motiv. :)

Klem, Anne.

Liz's creative corner sa...

Wow gorgeous card, lovely detail and design, thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

Marita sa...

Dette er et nydelig vinterkort♥. Flotte friske farger og lekkert pyntet♥.

Ønsker deg en fin Onsdag:)

Klem Marita

Elen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elen sa...

Aldeles nydelig:-D

mettepip sa...

Så fantastisk vakkert kort! Så lekre detaljer. Nydelig fargelegging også! Har lurt på å kjøpe meg den snøfnuggdiesen fra Memory Box, nå ble jeg ikke i tvil!
Takk for hyggelige ord i bloggen min!
Klem fra
Mette

Solveig sa...

Åååå, dette var vel nydelig! Så utrolig flink du er! Likte både farger og oppsett - nydelig pyntet med de fineste detaljer.
Hmmm, så fikk jeg lyst å lage kort også;o)))
Tusen takk for koselig kommentar hos meg - den varmet;o)))
Ha en flott morgendag.
Klem fra Solveig

mettepip sa...

Hei igjen! Takk for svar i bloggen min;) Diesene jeg siktet til var vel egentlig til det flotte kortet under her;) veldig fine disse på dette kortet også, og fikk lyst på den kanten fra TH ;) Ja, man har vel egentlig lyst på noe hele tiden :) Men flott å se det så fint i bruk da!

Maya sa...

Nyyydelig kort!!
Lekre detaljer, nydelige farger og så flott design!
Ha en superduper flott dag,
klem fra Maya

Mandy sa...

Stunning card Sol, so pretty, fab use of dies and you've coloured Tilda beautifully :)
big hugs Mandy xx

Elen sa...

Nydelig kort:-D
Og takk for hyggelig melding i bloggen min. ATC er små byttekort som man samler på. Nesten som fotballkort. Man er med i en swap, får et tema og en dato for innsending, og så lager man antall kort etter hvor mange som er med i swap'en. Man får da tilbake en ATC fra hver av de andre som er med.